דני דנון: "יש לנו הזדמנות לקדם החלת ריבונות ביו"ש"

    אייל ראובן No Comments on דני דנון: "יש לנו הזדמנות לקדם החלת ריבונות ביו"ש"

    חה"כ דני דנון במהדורת הבוקר: "ש לנו הזדמנות לקדם את החלת הריבונות בתיאום עם הממשל האמריקני. מניסיוני הדיפלומטי, אמנם לא נזכה לברכה וחיבוקים, אבל המציאות לא תהיה כ"כ מאיימת כמו שנדמה" | "אני אומר לחבריי -בואו נקים כבר ממשלה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    18:54
    07.05.24
    צבי טסלר No Comments on ההתייקרות מגיעה אלינו לכיס: מחירי סל המזון ברשתות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ דני דנון (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) וקרא לממשלה המתרקמת לפעול להחלת הריבונות הישראלית ביו"ש. "בממשלה הנוכחית בהרכב שלה יש לנו הזדמנות לקדם את החלת הריבונות בתיאום עם הממשל האמריקני. מניסיוני הדיפלומטי, אמנם לא נזכה לברכה וחיבוקים, אבל המציאות לא תהיה כ"כ מאיימת כמו שנדמה", אמר דנון.

    דנון, לשעבר שגריר ישראל באו"ם, הוסיף: "תמיד אמרו לי ידידיי באו"ם – תחליטו אתם מה אתם רוצים ותבואו אלינו. צריך קודם כל להחליט ואחרי זה להתמודד עם העולם. הסיפור של חנוכה הוא בדיוק הסיפור של הריבונות היהודית בישראל".

    הוא התייחס לעיכובים בהקמת הממשלה: "אני אומר לחבריי בואו נקים כבר ממשלה. הגזמנו עם כמות החוקים טרם הקמת הממשלה. אני בהחלט רואה את עצמי מועד ראוי לתפקיד יו"ר הכנסת".

    הוא מתח ביקורת על דרישות מפלגות הימין: "אני חושב שהשותפות שלנו באו בגישה לא נכונה. אני אומר את זה בכבוד, אנחנו לא עובדים אצלכם, אנחנו עובדים אתכם. אני מבין את הצורך של חוק דרעי למשל, אבל כל שאר החוקים אפשר היה לעשות אחרי הרכבת הממשלה. אנחנו מעכבים את הרכבת הממשלה ולפיד בינתיים מקבל החלטות. שרי השמאל עדיין מקדמים את המדיניות שלהם, ממנים אנשים… משיכת הזמן הזו לא הייתה טובה".

    על העימות עם יואב קיש: "אני לא איש מדון. לצערי זה יצא בצורה שזה יצא, הגבתי אבל אחרי זה שמנו את זה מאחורינו. יואב הוא חבר טוב שלי. יש עכשיו הרבה לחץ וצריך להירגע".

    דנון סיפר על השיחה עם נתניהו: "הוא לא חושף את הקלפים כרגע, בעיקר מקשיב. דיברנו על הנסיעה שלי לחו"ל. אמרתי לו שהייתי מקוזז עם שרן השכל".



    0 תגובות